ROSKOLE

• Kontakt John Balje - SMS til 22156431
    • Kontakt Henning Pedersen - SMS til 26256800
  • Roskolen
    Det er bedst at begynde i roskolen, som er et intensivt kursus i roteknik og kommandoer.

• Fordelen ved roskolen
    Alle starter på samme niveau og efter kurset bliver du i stand til at ro på niveau med gl. roerne.
    Alle kan lære at ro

• Roskolens varighed
    Roskolen starter i april og slutter sidst i maj. Der roes 2 aftener i ugen, mandag og onsdag fra kl. 19:00 - 21:00

• Kontaktpersoner
    • Rochef
      John Balje
      tlf. 22156431
    • Formand
      Henning Pedersen
      tlf. 26256800
Svømning

Du skal kunne svømme 300m.
Løft

Du skal være i stand til at kunne løfte din andel af båden ved isætning og optagning, derfor er alderskrav 14 år.
Roerne

Størstedelen af roerne i klubben er i aldersgruppen 30 år til 70 år. Vi har også flere ungdomsroere i gang, så hvis du kender nogen unge der er interesseret, så tag dem med.
Beklædning

Mød op i sports-løbetøj og et par kondisko med ikke for bred en hæl, da skoen skal passe i et spændholdt. Gå nu ikke ud og køb sportstøj før du har set vores klubtøj.